utorok 11. apríla 2017

Thanasi Kokkinakis na Nick Kyrgios sánky:, Nemôže byť tým, že '

Thanasi Kokkinakis hovorí Nick Kyrgios neprávom ho pretiahnuť do svojich záležitostí na mimosúdne so Stanom Wawrinka minulý týždeň na Montreal Masters, hoci jeho dobrý priateľ od tej doby sa ospravedlnil za to, so.Nick Kyrgios ospravedlňuje za Stan Wawrinka komentármi po ATP pokút ním $ 10,000 viac

v rozhovore prvýkrát od pochybným sánkovanie Kyrgios zo Wawrinka, Kokkinakis povedal: "nechal som ho poznám. Urobil som to celkom jasné, že nemôže robiť to. Ak má nejaký problém, že má na to povedať v súkromí.Spôsob, akým šiel na to rozhodne nie je to pravé "

Kokkinakis priznal, že vydržal pár bezsenných nocí, pretože Kyrgios vyvolala globálne pobúre nie pre rozprávanie Wawrinka:,. Kokkinakis buchol svoju priateľku, '

Kým Kokkinakis povedal, že vyčistil vzduch s Wawrinka a Donna Vekićová, stúpajúca WTA hviezdy Kyrgios mal na mysli, spad pokračuje v nedeľu, kedy Kokkinakis takmer prišiel do rany počas vyhrievané zápasu s americkým Ryan Harrison.

Kokkinakis zúril s Harrisonom pre sánkovanie ho o celej poľutovaniahodné záležitosti a v pondelok dohodli sa požaduje, aby Harrison byť uložená pokuta podľa ATP, rovnako ako Kyrgios bolo.

"bolo to zaujímavé.Bol to cirkus, "povedal psychicky vyčerpaný Kokkinakis po zmobilizovanie späť od 3-0 v treťom sete poraziť Marsel Ilhan v poslednom kole kvalifikácie na Cincinnati Masters. "Ešte som nedostal moc spať v noci dvoch incidentov.

" Áno, som sa moc nevyspal v noci jeden.Ale dosť našťastie zotavil som a budem hrať turnaj v túto chvíľu, takže sa snažím sústrediť na to a som rád, som našiel spôsob, ako získať víťazstvo. "

Kokkinakis je 15. víťazstvo od 16. kvalifikačné zápasy v roku 2015 opustil 19-ročný a Kyrgios - bývalý Australian Open a Wimbledon juniorský zdvojnásobí víťaza spoločne. - v rámci jedného vyhrať každú z potenciálne pikantné druhého kola stret v Cincinnati

za prvé, aj keď, Kokkinakis musí počítať taliansky Fabio Fognini a Kyrgios musí pomstiť svoju štvrtú okrúhle Wimbledon stratu Francúza Richarda Gasquet.Thanasi Kokkinakis vo vyhrievanom na mimosúdne riadku nasledujúce Nick Kyrgios kontroverzie Celý článok

ale Kokkinakis nie je nedostatok motivácie po tom, čo opustil "celkom rozbil" jeho jediným kvalifikačné straty roka v Montreale.Porážka predchádzala Kyrgios 'výbušného sane.

"Práve som na mojom notebooku sleduje [Kyrgios-Wawrinka] zápas, a potom môj telefón jednoducho zbláznil. Bol som rád,, Oh, Ježišu ', "povedal. "Bol som to sledoval, ale ja ani vlas tne vedieť, že sa to stalo. Som zistil, že pomocou jedného z chalanov Fox Sports, ktorý ma poslal pípanie.

"Bolo to dosť šialené, čo sa stalo. Je zrejmé, že nemal hovoriť, čo povedal za daných okolností.Ale jo, to je to, čo to je, a, áno, [máme] dostal sa pohybovať okolo neho teraz. "

Kokkinakis povedal, že bol povzbudený podporou v šatni, kde sa mladík sa rýchlo získal reputáciu ako slušné, dôstojné a dobromyseľný osobnosti na turné.

"Väčšina chalanov boli celkom dobré, skoro všetci," povedal. "Boli na mňa dobrá a ja si nemyslím, že som sa niečo zlé. Dostávam rady od každého:, Neboj sa o nej, to vaša vec. ' Ale to je v poriadku. Chcem povedať pár vecí, ale musím udržiavať ju dosť nízkej úrovni. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára